onsdag 12 juni 2013

This is the new shit

Åminnelser utav fekalisk chock, samt välvilligt tips kring nördigt samtal.

I lördags skulle jag - för första gången - byta blöja på min gudson. Hans mamma meddelade att det bara rörde sig om en kissblöja. Jag är inte speciellt van vid att byta blöjor, jag har väl gjort det kanske 2 gånger i mitt usla liv, men nåväl, det skulle göras. Döm av min förvåning när gudsonen fyllt blöjan med mängder av bajs. Hans mormor fick ta över. Inte så mycket för att jag blev äcklad, utan för att jag var helt oförberedd och inte visste vad jag skulle göra.

Det är en klassisk "Dagens demon". Därifrån är steget till rollspel inte så långt, så nu tycker jag ni ska lyssna på Öppethusgruppens Podcast avsnitt 2, där vi bland annat diskuterar vilken typ av människa som väljer att spela en druid i en stadskampanj egentligen?


Marilyn Manson - This is the new shit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar